news_banner

A diffarenza trà u principiu di almacenamiento di energia di a batteria solare è a batteria di lithium

A maiò parte di i prudutti elettronichi intelligenti d'oghje utilizanu batterie ricaricabili di litiu.In particulare per i dispositi elettronici mobili, per via di e caratteristiche di ligerezza, portabilità è funzioni multiple di l'applicazione, l'utilizatori ùn sò micca limitati da e cundizioni ambientali durante l'usu, è u tempu di operazione hè longu.Dunque, e batterie di lithium sò sempre a scelta più cumuna malgradu a so debulezza in a vita di a bateria.

Ancu se a batteria solare è e batterie di lithium sonanu cum'è u listessu tipu di prudutti, in realtà ùn sò micca listessi.Ci sò sempre e differenzi più essenziali trà i dui.

Per esse simplicemente, una batteria solare hè un dispositivu di generazione di energia, chì ùn pò micca direttamente almacenà l'energia solare, mentre chì una batteria di lithium hè un tipu di bateria d'almacenamiento chì pò almacenà continuamente l'electricità per l'utilizatori.

1. U principiu funziunamentu di batterie sulari (ùn si pò fà senza u sole)

In cunfrontu cù e batterie di lithium, un svantaghju di a bateria solare hè evidenti, vale à dì, ùn ponu esse separati da a luce di u sole, è a cunversione di l'energia solare in l'electricità hè sincronizata cù a luce di u sole in tempu reale.

Per quessa, per a bateria solare, solu durante u ghjornu o ancu i ghjorni di sole hè u so campu di casa, ma a bateria solare ùn pò esse usata in modu flexibule, finu à ch'elli sò cumplettamente carichi cum'è batterie di lithium.

2. Difficultà in "Slimming" di batterie sulari

Perchè a batteria solare stessu ùn pò micca almacenà l'energia elettrica, hè un bug assai grande per l'applicazioni pratiche, cusì i sviluppatori anu una idea di utilizà a batteria solare in cumminazione cù a batteria super-capacità, è a batteria hè unu di i più utilizati. sistemi di furnimentu di energia solare.Batteria solare di grande capacità di classe.

A cumminazzioni di i dui prudutti facenu chì a bateria solare chì ùn sò micca chjuchi in grandezza diventa più "grande".Se volenu esse appiicati à i dispositi mobile, devenu prima passà per u prucessu di "diluzione".

Perchè u tassu di cunversione di u putere ùn hè micca altu, l'area di u sole di a bateria solare hè generalmente grande, chì hè a più grande difficultà tecnica affrontata da u so "slim down".

U limitu attuale di a tarifa di cunversione di l'energia solare hè di circa 24%.In cunfrontu cù a pruduzzione di pannelli solari caru, salvu chì l'almacenamiento di l'energia solare hè aduprata in una grande zona, a praticità serà ridutta assai, per ùn dì micca l'usu di i dispositi mobili.

3. How to "thin" batterie sulari?

Cumminendu batterie d'almacenamiento d'energia solare cù batterie riciclabili di lithium hè una di e direzzione attuale di ricerca di i circadori, è hè ancu un modu utile per mobilizà a batteria solare.

U pruduttu portatile di batterie solare più cumuni hè u bancu di energia.U almacenamentu di l'energia solare cunverte l'energia luminosa in energia elettrica è a almacena in a batteria di lithium integrata.L'alimentazione di l'energia mobile solare pò carricà i telefuni mobili, fotocamere digitali, tablette è altri prudutti, chì sò à tempu risparmiu d'energia è ecologicu.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2022