news_banner

Chì preoccupazioni pò avè u cliente usà u sistema di almacenamentu di energia in casa

Quandu i clienti cunsidereghjanu l'usu di u sistema di almacenamentu d'energia in casa di batterie di lithium-ion, ponu avè qualchì preoccupazione o riservazione in quantu à a sicurezza, u rendiment è u costu.

In l'ultimu articulu, avemu spiegatu ciò chì Teda face per risolve i prublemi di sicurezza di i clienti quandu utilizanu l'almacenamiento d'energia in casa, vedemu cumu farà Teda per guarantisce u rendiment è u costu:

A basa di energia Teda include un sistema di batteria di alta è bassa tensione chì hà acquistatu un disignu modulare flessibile senza cavi extra per furnisce una sicurezza, una durata di vita è un rendimentu ottimizzati.Sò batterie perfette per tutte l'applicazioni.

Ogni set di basa di putenza d'alta tensione cuntene finu à 4 moduli di batteria PBL-2.56 in cunnessione in serie è ottene una capacità utilizzabile trà 9.6 à 19.2 kWh.

Ogni set di basa di putenza di bassa tensione cuntene finu à 8 moduli di batteria PBL-5.12 in cunnessione parallela è ottene una capacità utilizable trà 5,12 à 40,96 kW.

Eccu e caratteristiche di a batteria per riferimentu:

• Aduttà alta sicurità, longa vita, eccellenti prestazioni LiFePO4 prismatic cells;
• Over 8000 volte di ciclu di vita;
• BMS intelligente per assicurà un funziunamentu affidabile;
• Parallel à livellu cabinet disponibile;
• Multiple cumunicazioni cumpresi RS485, CAN, RS232, WIFI o LTE;
• Disegnu di rack modulari per a stallazione più faciule è u paisaghju più chjucu

Parlendu di u costu, i clienti ponu esitari à investisce in un sistema di almacenamentu di bateria per via di u so costu iniziale.Ma quandu vi vede un longu tempu di l'investimentu, u costu di a bateria hè solu una parte di l'equazioni, cum'è u cliente pò risparmià soldi in u tempu riducendu a so dipendenza da a reta è evitendu i tassi di l'electricità, ancu alcune cumpagnie di utilità offrenu incentive o sconti per l'installazione di sistemi di almacenamentu di energia.

Vulete avè u vostru bassu cunsumu d'energiasistema di almacenamentu di energia in casa, pudete cuntattà u serviziu di u cliente di Teda(support@tedabattery.com)per cullà più infurmazione per fà u vostru propiu.


Tempu di post: 17-mar-2023