news_banner

ciò chì preoccupa pò avè quandu i clienti utilizanu sistema di almacenamentu di energia in casa

Quandu i clienti cunsidereghjanu l'usu di u sistema di almacenamentu d'energia in casa di batterie di lithium-ion, ponu avè qualchì preoccupazione o riservazione in quantu à a sicurezza, u rendiment è u costu.Eccu alcuni modi pussibuli per affruntà i prublemi di i clienti è ciò chì Teda hà da fà:

Sicurezza: Certi clienti ponu preoccupassi di a sicurità di e batterie di lithium-ion, soprattuttu dopu avè intesu nutizie nantu à l'incendii di batterie.

Eccu ciò chì face Teda:
1.1 Cellula di Batteria: A cellula di batteria Teda selezziunata solu per a cunfigurazione era un sistema chimicu di Fosfatu di Ferru di Lithium, ùn deve micca solu qualificatu cù u certificatu UL1642, UN38.3 è CB per assicurà a prestazione di sicurezza, ma ancu cù prestazioni previste, cum'è una longa vita di ciclu è bassa. self-discharge, chì pò esse incaricatu è scaricatu parechje volte senza perdita significativa di capacità, ancu pò mantene a so carica per un bellu pezzu quandu ùn hè micca in usu.Cume u rendiment di e cellule serà un fattore chjave di tuttu u sistema di almacenamentu di energia.
1.2 Assemblamentu: 100% linea di produzzione di moduli di batteria di saldatura automatica cù MES in linea (Sistema di Esecuzione di Manufacturing) per 100% rileva ogni performance di prucessu per evità interferenze umane è assicuratevi di ogni stabilità di prucessu.Ogni dati di prucessu serà caricatu in a basa di dati, pudete rintracciate ogni ID di cellula di batteria, BMS, cable cunnessu è casu.
1.3 BMS (Sistema di Gestione di Batteria): 100% Teda propiu sistema di gestione di a batteria di u software custruitu cù monitoraghju di u funziunamentu di a batteria in tempu reale, diagnosi di difetti, stima di SOC è SOH, prutezzione di cortocircuiti, monitoraghju di fughe, alarme di visualizazione, gestione termica è cusì. sicuru funziunamentu di sicurità batterie.
1.4 Disegnu: Aduprate materiali di ritardanza di fiamma UL94, custruiti cù valvole di sicurezza è chjude i miccanismi cù ogni tipu di funziunalità di sicurità.
1.5 Test: Soluzione di a batteria intera 100% eseguite una prova di semi-funzione, una prova di funzione finita è una prova di invecchiamento 100% prima di andà in u prucessu di pacchettu.
1.6 Certificatu: L'interu sistema di almacenamentu di l'energia di a batteria di lithium di longa vita di u calendariu serà qualificatu cù UL2054, UN38.3 prima di passà à a produzzione di massa, ogni disignu di pacchettu risponde à u standard di pacchettu National Dangerous Good per u trasportu.
 
Questu hè ciò chì avemu fattu per una energia di casa à pocu cunsumusistema di almacenamentu, ùn finisci micca...

 


Tempu di Postu: Mar-08-2023